نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
363
-
الف
+

از آوازخوان های گروه سوم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ4» حمایت کنید

علاقه مندان تا روز دوشنبه 18 جدی(دی) 1402 فرصت دارند به آوازخوان مورد علاقه خود در گروه دوم مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ رای دهند.

به گزارش آی فیلم 2، رقابت سومین گروه مرحله 42 بهترین دور چهارم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با اشتراک هفت آوازخوان روز جمعه 15 جدی (دی) از کانال آی فیلم2 به نشر رسید.

در این مرحله هفت تن به شمول «فهیم یوسفی»، «سعید هنرجو»، «ادریس رحمانی»، «صفیر پارسا»، «داود محمدی»، «هاشم حسینی» و «امید باختری» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها  «داود محمدی» و «صفیر پارسا»  به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

«فهیم یوسفی»، «سعید هنرجو»، «ادریس رحمانی»، «هاشم حسینی» و «امید باختری» از شرکت کنندگان گروه سوم برای راه یابی به مرحله بالاتر نیاز به رای مردمی دارند.

علاقه مندان می توانند به 5 آوازخوان باقی مانده از این گروه رای دهند تا با انتخاب مردمی یک نفر از این گروه به مرحله 18 بهترین راه پیدا کند.

اسامی 5 اشتراک کنندگان گروه دوم مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» به شرح زیر است:

«فهیم یوسفی» کد 43112

فهیم یوسفی

«سعید هنرجو» کد 43113

سعید هنرجو

«ادریس رحمانی» کد 43114

ادریس رحمانی

«هاشم حسینی» کد 43115

هاشم حسینی

«امید باختری» کد 43116

امید باختری

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 18 جدی(دی) 1402 آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 18 بهترین حمایت کنند.

فصل چهارم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «فرقت سعید» روزهای جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر